
IBU:39
Unfiltered
Reviews
wellthatsbeertastic
14 days ago

3.5
Tälleen viikko ennen juhannusta on sopiva hetki ottaa maisteluun tällainen hyvin kesäinen olut 😅
Mutta eipä sillä, maistuuhan sekin tässä nurmikonleikkuun kyljessä 👌
Ei ollenkaan niin synkkä ja tumma kuin talvioluet monesti ovat, vaan suhteellisen helppo juotava. Ei tässä nyt mitään kesäistä raikkautta olet ja kyllä tämän talviolueksi tunnistaa.
Hyvä olut joka tapauksessa.
ig: @wellthatsbeertastic
Aki L
2 months ago
3.3
Timo N
@ Aura biljardi2 months ago

3.0
Ihan jees

Kuppis
@ Pick n Pay Pori3 months ago
1.6

Jnila
@ Alko Verkkokauppa3 months ago

3.6
Onpa bitteristä.
Suosittelen lämpimästi Jussi Koon arvostelun lukemista tästä oluesta. Spot on ja tuut hyvälle mielelle 🤗
Edit. Toimii grillisafkan kanssa

Jukka P.
3 months ago

3.1
Makua löytyy

Jokinen
@ K-Supermarket Kampus3 months ago

3.5

Zwunda
@ Pick n Pay Pori3 months ago

3.2
Miellyttävä olut. Oikein pehmeä ja maukas

Olli H
@ Pick n Pay Pori3 months ago
3.8
Ihan suunmukanen wanha ale. Vahvat katkerot, aavistuksen makeaa mallasta ja leipäisyyttä. Taustalla pieni siirappisuuden häivähdys mutta melko kuivakkaa on.

Jarno K
@ Pick n Pay Pori3 months ago

3.3
Kevätpäiväntasaus, joten miksipä ei joisi vielä jouluolutta 😁
Lasiin kaatuu ruskean ruosteinen, samea ja vähävaahtoinen olut. Tuoksussa on tummuutta, leipää ja maltaisuutta.
Suutuntuma on kipakan muikea, maku on katkeroisen kitkerä, paahteinen, lämmittävän alkoinen. Hyvin brittiläistyylinen, voimakaskatkeroinen jouluolut, maistuu se näin keväänkin kynnyksellä👍🏻