
Reviews

Jukka S
8 days ago
3.0

Arsi H
@ K-Citymarket Pirkkala2 months ago

3.4

Christian K
@ Impasse des Cerisiers, Bellerive VD3 months ago

4.0
Un vrai smoothie à boire à la paille…! Onctueux et fruité à la pêche.

Jokkeri76
@ Tuletorn Webshop6 months ago

3.9
Uuden vuoden etkot alkakoon…
Tuoksu hedelmäinen ja varsinkin persikkainen.
Maku on heti vahvan persikkainen jossa makean mansikkajäätelö liittyy joukkoon heti alkuun.
Suullisen edetessä vähän tähän hedelmäpommiin liittyy hento, mutta maistuva mauste yrtti tuoden vähän erilaista tuntua makeaa osuuteen.
Mukavan paksua tavaraa. Hyvä välipala olut.
BBF 10.1.27

orson
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio6 months ago

3.8
Paksu, mutta muuten vähän valju persikka smoothie.

vauhjo
@ Salama Brewing6 months ago
4.0
Makea, hedelmäinen ja paksu. Hapanolueksi ei kovinkaan hapan.

Mestari
@ Tuletorn Webshop7 months ago
4.5
Jälleen kerran todella maistuva smoothie. Persikka ja mandariini sopivat kyllä hienosti yhteen. Rosmariinia en mausta löydä.