
Reviews
Dottore Stranoamore
1 month ago
4.6

Skrietlili
3 months ago

4.4
Riktigt god NEIPA. Fruktig med fin smak av både grapefrukt, mango och passionsfrukt.

Peter Karlsson
@ Bishop Arms5 months ago

4.5

Andy
@ Systembolaget E-service / Online7 months ago

4.5
Fruktig och god, mango och grapefrukt i spetsen.
Dottore Stranoamore
7 months ago
4.6
Mycket fruktig, god och välbalanserad.