
Reviews

Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio5 months ago

4.0
Hailakan ja vaaleankeltaista ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsahkon, maukkaan, makean ja raikkaan trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, mangoa, appelsiinia), kepeän ja kirpakan sitruksinen sekä kepeän vaalean maltainen.
Maku runsahkon, maukkaan, makean ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, mangoa, appelsiinia), kirpakan ja kitkerähkön greippinen, kepeän pihkainen ja vihreän lehtinen, kepeän ja makeahkon vaalean maltainen sekä selkeän humalaisen katkera.
Hyvät, melko raikkaat ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, kuivakka ja hiilihappoinen.
Ihan maukas, kepeähkö, runsahkon ja melko raikkaan trooppisen hedelmäinen sekä mukavasti juotava, vaikkakin hieman tylsäksi jäävä NEIPA.

omppu69
5 months ago
3.0

omppu69
5 months ago
2.5

Toro
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio5 months ago
2.7

Simpuli
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio5 months ago

3.1

Aygor
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio5 months ago

3.2

Popkorn
@ K-Citymarket Turtola6 months ago

2.8
Pienehkoinen pettymys.. perus neipaa jossa joku liian makea maku mukana mistä ei oikein saa kiinni

Kaimaani
@ Uusi Tapaninkylä6 months ago

3.4
.

Juha
@ Koti6 months ago

3.2
Samean värinen juoma, missä maltillinen nopeahko vaahto ja kevyt hedelmäinen tuoksu. Maussa on sitrusta ja muita hedelmiä. Reipasta hiilihappoa ja takapotkukatkeroa löytyy myös.

Lasis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä6 months ago

3.3
Samea keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu sitruksinen. Maku kuivahko sitruksinen, hiilihappoinen, hedelmäinen ja humalainen. Hyvä olut.