
Reviews

Skrietlili
4 months ago

3.3
För mycket beska för min smak och tyvärr tränger alkoholsmak igenom litegrann.

Feliciatrex
4 months ago

3.7
God dubbel med bra beska.

Robert H
4 months ago

3.9

T. Holm
5 months ago
3.9

Dricki
@ Holms hus.5 months ago

4.6

Andy
@ Systembolaget E-service / Online7 months ago

4.0
Gillar den rejäla beskan.