
IBU:48
Reviews

Pete_78
@ Alko Prisma Laune20 hours ago

3.9
Maistuva olut länsi naapurista.
Omnipollo osaa kyl nää sameat hedelmäiset ipat.. toki enemmänkin ois voinut makua ja hedelmää olla mut hyvä näin 👍
T-ulo
8 days ago
3.7

samsonite
8 days ago

4.0
Puraiseva ipa. Mukavan vaahtoinen.
makesco
@ Alko Keljo Jyväskylä9 days ago
3.8

T. Holm
@ Holms hus.14 days ago
4.3
Korvemmikko
@ Alko Ideapark15 days ago

5.0
🤌
Timom
@ Alko Verkkokauppa28 days ago
3.8
FC Lahti-Ilves 5:0
Ainoa asia, joka on paskempi kuin SDP:n talouspolitiikka, on Ilveksen puolustus. Lahdella oli varaa hukata yksi rankkari ja yksi avopaikka ja silti numerot olivat kuin keskimääräisestä kendopelistä.
Kiitos Lahti, kaikki K-kauppiaat, vasemmistoliitto ja NATO!
P.s. Champions Liigan finaalia nysvätään juuri nyt, Lahti kylvettäisi nämä molemmat edestä ja takaa sekä sunnuntaina kahdesti.

Svimbanen
@ Alko Keskusta Kuopio1 month ago

3.6
HazzeW
1 month ago
4.1
Conoseur
1 month ago

3.5
Pihkaa ja greippiä, mineraalinen kuivuus loppuun, hyvää perus Omnipolloa