
Reviews

HAXU
@ Mbcc 20266 days ago
4.4
Terhi
@ Mbcc 20266 days ago
3.4
Kolibri91
20 days ago

3.5
Oli niin kiva etiketti että ihan sen takia lähti mukaan kaupasta vaikka en näiden happamien päälle niin ymmärräkkään.
Ulkonäkö, olut vaikuttaa paksulta, viinin punainen täysin läpinäkymätön olut jossa vaahto kehittyy hitaasti ja myös kestää erittäin pitkään, en jää huntua odottelemaan. Oluen joukossa on ilmeisesti jotain siemeniä ja pohjalle on laskeutunut jotain valkeita kiinteitä kappaleita.
Aromi, tuoksuu viinimarjamehulta, hieman happamuutta tulee esiin.
Maku, no tämä myöskin maistuu paksulta viinimarjamehulta tai smoothielta, ihan kivan makuinen ja tuntuinen olut, ensimmäinen lajiaan jonka kelpuutan ihan mielelläni, annetaan extrapojoja koska tämä on ensimmäinen hapanolut( jos lambic oluita ei lasketa) joka jättää kivan vaikutelman itsestään minulle.

The Welder
3 months ago

3.1
Yrjajan
@ Kyläkauppa Vesa Keskinen3 months ago

3.7
Paksu ja pehmeä suutuntuma. Mustaviinimarjaa ja mangoa, mutta kookosta ei havaittavissa. Mikavan kirpeä ja hapan.

Musti77
3 months ago
3.5

Markku J
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere4 months ago

3.8
Pehmeä, sopivasti hapan ja mangoinen sour..

Skrietlili
7 months ago

4.0
Lucka nr 6.
En väldigt spännande suröl där sälta blandas med smak av svarta vinbär och mango. Annorlunda men riktigt god.