
Hops:Nectaron, Nelson Sauvin
Reviews

Jussi K
@ Systembolaget PK-huset2 hours ago
3.4
Raikkaan trooppinen alku, joka taittuu pieneen kuivuuteen. Mukavan helppo kaikin puolin.

Roywenk
3 days ago
4.0
Bra i den svenska sommaren!

Tero M
@ Brewklyn Craft Beer Cafe7 days ago

4.1
Maussa ylikypsää hedelmää, mangoa,aprikoosia ja kiiwiä

hasy001
@ Systembolaget Jönköping7 days ago

1.7
Inte min grej

Joakim P
8 days ago
3.9

Andy
@ Systembolaget E-service / Online22 days ago

4.5
Efter en hel dags studentfirande 🥂🇸🇪🤩.

Haerjy
@ Tallinn Craft Beer Weekend 202627 days ago
3.8

Jani loven
@ Tallinn Craft Beer Weekend 202627 days ago
4.0
RasmusK
@ Tallinn Craft Beer Weekend 202528 days ago
3.6
Sitrusta vahvassa humalan katkeroisuudessa. Rypälettä Nelsonista. Suutuntuma sulavan pehmeä. Hyvää on!

Gustavo
@ Fresh Fest 20262 months ago

4.1