
Suau, maltosa amb tocs de cereal i lleugers èsters fruiters. La combinació de llúpols alemanys aporten frescor al final del glop. De gust final mig sec a una mica dolç. Cervesa per refrescar sense sabors agressius.
Reviews
2drunk4you
@ Zuhause21 days ago

3.8
Mild und süffig, gibt aber bestimmt bessere
2drunk4you
@ Zuhause21 days ago

3.8
Mild und süffig, gibt aber bestimmt bessere
Jonas
@ El Corte Ingles Pamplona2 months ago

3.0
Ei ollut tyyris espanjalaisessa ruokakaupassa, vaikka nimi hieman sellaista vihjaileekin.

Giorgios
@ Che estilo argentino4 months ago

3.5
Elco
4 months ago
4.6
Zachte fris met een zijde achtige afdronk. Niet heel geurig maar verder perfecte dorstlesser.
López Hernández C
5 months ago
3.4

Andi P
@ Bree und Andis Bier und Wein Lounge6 months ago
3.6
Carsten B
7 months ago
4.1
PixBoulder
9 months ago
3.7

Daneel70
@ Carrefour Sant Joan d'Alacant10 months ago

3.0