
Reviews

Pompi
@ The Nitrox Pub & Eatery20 days ago

2.8
Le goût de pop corn est aussi inexistant que la sagesse de Mémo

Alice O
@ The Nitrox20 days ago

3.2
Je cherche encore le goût du pop-corn...

Clemi
@ The Nitrox Pub & Eatery20 days ago

2.8
Déception, où est le pop corn promis? Flotteuse amère
janijoonas
28 days ago

1.9
Colan värinen kevyellä koostumuksella oleva ipa. Ei oikein omaan makuun, puuttuu ipamaisuus ja tietynlainen ryhti ja raikkaus. Tölkistä jälleen propsit! Suomi hoitaa tänää jatkoajal 3-2

Pistoloulou
2 months ago
3.3

TarrasQ
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri2 months ago
3.5

Musti77
3 months ago
3.4

Tuska
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki5 months ago

3.6
Helppo red

KallioUG
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki5 months ago

3.6
Ihan passeli Red IPA. Ei valittamista. Tölkin ja nimen takia tämä ostettiin.

Popkorn
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki6 months ago

2.8
Veljen joulahja #4.
Pelkästään tölkin ulkokuoresta voisi ja pitäisi antaa viisi tähteä.
Itse makuun, red ipa ei kyllä ole mitään lempiherkkuja ja ei tämä oikein lähde vaikka haluaisi.