
Reviews

Pertti E
@ Pühaste Taproom Tallinn15 hours ago
2.5
Maukas pilsu johon olisin kaivannut enemmän hapokkuutta
KooPee
4 days ago
3.3
Nigelangelo
9 days ago
4.3

Carl Stevens
10 days ago

3.0
Hinta-laatu kohdallaan. Peruslitkua
NiksuMalm
@ SuPerAlko Lootsi 10, Tallinna14 days ago

2.0
Ei mitään erikoista. Ihan peruskaleksi. Kyllähän tätä juo tietysti, mutta mieluummin jotain muuta.

Marko S
@ SuPerAlko Sadama Tallinna15 days ago
2.5
Pliisu pilsneri, janoon menee.
Jouko V
22 days ago
2.8

Heidaam
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn25 days ago
3.4
Joonas V
27 days ago
3.6

Markku J
28 days ago

3.5
Menee hyvin näin janojuomana...