
Reviews

Ihoden kaljakeisari
@ Pühaste Taproom Tallinn24 days ago

3.6
Persikkapäärynäporkkana. Melkoinen sekoitus 😅
Onpas hapokas. Samalla kertaa makea ja kirpeä. Jättää lasin reunoille kunnolla mönjää.

Lasis
@ Koht/Moonshine Bar Tallinn1 month ago

3.9
Samea porkkanamehun väri. Vaahdoton. Tuoksu persikkaa. Maku hapan, persikkaa, suolaisuutta, hiukan porkkanaa ja päärynää. Hyvä olut.

Wotanik
@ Pühaste Web Shop2 months ago
4.1

Tuomo J
@ Pien Shop & Bar3 months ago

4.2
Ja sitten terveellinen smoothie hamburilaisen jälkiruuaksi. Hapanta persikkaa jota pyöristää porkkanamehu, ai että 👌
p_.k
@ Olutravintola Konttori6 months ago
4.0
Hyvää on. Sopivan hedelmäinen ja hapan.
severin821
6 months ago
3.6

Markku B
@ Pühaste Web Shop6 months ago
3.8
Moul
@ Koht Õllepood7 months ago
3.7