
Barrel aged
Reviews

Mat
14 days ago
4.4

SotomskiT
29 days ago
4.5
Deuxième bierre d'anniversaire, on sent plus la stout liquoreuse que l'effet Barley mais bonne frappe estonienne

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood30 days ago

4.0
Ei ole huono saksalainen wiski tynnyri. Tynnyri/wiski ja palanut sokeri pääosissa.
Hentoa vaahterasiirapin oloisuutta, samoin pientä savuisuutta.
Bourbon fiiliksiltäkään ei voinut välttyä. Eli sinällään kaikki hyvin, mutta tänään ei aurinko paistanut selän takaa ja myötätuuli puuttui.
Ehkä joku toinen päivä napakymppi, tänään vain ⭐⭐⭐⭐

Eero J
1 month ago
3.1

Joakim P
1 month ago
4.7

Mightykoala
2 months ago

4.2
Ruista, hunajaa, paahdetta, tynnyriä ja viskiä.
Tykkäsin kovasti. Ruis sopii tähän hyvin ja kokonaisuus on mainio.
(3+9+4+8+18=42) 4,2
Micke T
2 months ago
4.9

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping3 months ago

4.7
Mycket god, välgjord och smakrik. Lagrad på whiskeyfat och har djupa smaker med karaktär. Hög alkoholhalt men försvinner helt i smakerna som även har en sötma.
Very good, well made and flavorful. Aged in whiskey barrels and has deep flavors with character. High alcohol content but disappears completely in the flavors which also have a sweetness.
Micke T
3 months ago
4.8
ozzy
3 months ago
4.2