
Reviews

Janetski
@ Birramania3 months ago
3.5
Hyvää tämäkin!

Juho
@ Bier-Bier3 months ago
3.8
Teemu V
3 months ago
3.3
WeTravelro
5 months ago
4.0

Nielsen B
6 months ago
3.5

Loulou
6 months ago
3.8

Tero
@ Time Bar7 months ago

3.6
Humalaa ja raikkautta.

Antti V
@ Pien Shop & Bar7 months ago

3.8

JaskanKaljat
@ 60's Palaver7 months ago

3.1
Tuoksu: Hedelmäkarkkinen ja hivenen kukkainen.
----
Maku: Tasapainoinen maku, missä reilusti mandariinia, eikä siis oikeaa hedelmää vaan esanssimehua. Runko on kevyt. Lopussa kirpeyttä.

karitalasmaa
@ Pien Shop & Bar7 months ago

3.1