Leo Di Cabrio 6.5%, Clandestin Beer, Romania
20 ratings
3.5
Leo Di Cabrio
6.5% New England IPA / Hazy IPA

Reviews

Post author: Unicorn
Unicorn
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari
2 months ago
3.5

Post author: Lauri
Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio
2 months ago
Leo Di Cabrio, Romania
3.5
Hailakan ja sitruunaisen kellertävää ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu runsahkon, makeahkon ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, appelsiinia, rypälettä, mangoa, aprikoosia), hikisen ja keitetyn vihanneksisen tunkkainen sekä kirpakan sitruksinen. Melko epämiellyttävä tuoksu... Maku runsahkon, makeahkon ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, appelsiinia, aprikoosia, rypälettä), kirpakan ja melko raikkaan sitruksinen ja hieman saippuamainen, hikisen ja keitetyn vihanneksisen tunkkainen, vihreän lehtinen ja ruohoinen, kepeän ja makeahkon vaalean maltainen sekä maltillisen humalaisen katkera ja poltteinen. Osin ihan hyvät ja tasapainoiset, mutta melko laimeat ja tunkkaiset maut. Suutuntuma on kepeähkö ja hiilihappoinen. Osin ihan maukas ja juotavissa oleva, mutta lopulta melko laihaksi ja tunkkaiseksi jäävä limpparimainen NEIPA. Pettymys, vaikkakin hieman parani oluen hengittäessä.

Post author: Willy
Willy
@ K-Citymarket Kankaanpää
2 months ago
Leo Di Cabrio, Romania
3.5
Mukavan erilainen neipa. Hyvä olut.

Post author: Samppe77
Samppe77
2 months ago
4.0
Hedelmäinen ja maukas neipa

Post author: Jani "Kankero" K
Jani "Kankero" K
6 months ago
3.9

Post author: Jussi T
Jussi T
6 months ago
3.5

Post author: miguli77
miguli77
@ K-Citymarket Sello
6 months ago
3.8

Post author: zepicin
zepicin
@ Tuju Taproom
6 months ago
Leo Di Cabrio, Romania
3.5
Hedelmäinen, mandariini ja lime päällimmäisenä. Taustalla sitrusta sekä mausteisuutta. Jälkimaku puolikuivahkon tunkkainen. Parasta ennen 30.11.2026

Post author: Pohjalaane
Pohjalaane
6 months ago
3.8

Post author: Orski19
Orski19
6 months ago
3.1