
Reviews

Unicorn
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari2 months ago
3.5

Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio2 months ago

3.5
Hailakan ja sitruunaisen kellertävää ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsahkon, makeahkon ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, appelsiinia, rypälettä, mangoa, aprikoosia), hikisen ja keitetyn vihanneksisen tunkkainen sekä kirpakan sitruksinen. Melko epämiellyttävä tuoksu...
Maku runsahkon, makeahkon ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, appelsiinia, aprikoosia, rypälettä), kirpakan ja melko raikkaan sitruksinen ja hieman saippuamainen, hikisen ja keitetyn vihanneksisen tunkkainen, vihreän lehtinen ja ruohoinen, kepeän ja makeahkon vaalean maltainen sekä maltillisen humalaisen katkera ja poltteinen.
Osin ihan hyvät ja tasapainoiset, mutta melko laimeat ja tunkkaiset maut. Suutuntuma on kepeähkö ja hiilihappoinen.
Osin ihan maukas ja juotavissa oleva, mutta lopulta melko laihaksi ja tunkkaiseksi jäävä limpparimainen NEIPA. Pettymys, vaikkakin hieman parani oluen hengittäessä.

Willy
@ K-Citymarket Kankaanpää2 months ago

3.5
Mukavan erilainen neipa. Hyvä olut.

Samppe77
2 months ago
4.0
Hedelmäinen ja maukas neipa
Jani "Kankero" K
6 months ago
3.9

Jussi T
6 months ago
3.5

miguli77
@ K-Citymarket Sello6 months ago
3.8

zepicin
@ Tuju Taproom6 months ago

3.5
Hedelmäinen, mandariini ja lime päällimmäisenä. Taustalla sitrusta sekä mausteisuutta. Jälkimaku puolikuivahkon tunkkainen.
Parasta ennen 30.11.2026

Pohjalaane
6 months ago
3.8
Orski19
6 months ago
3.1