
Reviews

Unicorn
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari28 days ago
2.9

Musti77
1 month ago
3.2

Pertti R
4 months ago

2.5
Outoa laihaa mehua. Mikään ei oikein maistu kuin muulta happamalta mehulta. Lempimarjani on mustaherukka mutta ei tässä.

vauhjo
4 months ago
3.4
Makeahkoa kevyelti hapanta mustaherukkaa, pistaasista ei viitteitä omaan suuhun.

Tuska
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä5 months ago

3.5
Mustaherukka painotteinen, pikkusen tunkkainen

KallioUG
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä5 months ago

3.6
Mustaherukka dominoi tätä peliä. Pistaasista ei valitettavasti tietoakaan.

Eve K
@ K-Citymarket Kupittaa Turku6 months ago

3.4
Makean tuoksun jälkeen alkumaku oli oudon kitkerä. Muuten maku on paksun mustaherukkainen, pistaasi ja jäätelö tuovat hyvää lisärunkoa.

Jyri
@ Kuluma Pub6 months ago
3.4

Mestari
6 months ago
3.0
Ensimmäisenä tulee mieleen sokeriton mustaherukkatiiviste. Eipä tästä muut maut kyllä erotu.
Jotain tarvitsisi peittämään överisouria pohjaa.
Amkuoppala
6 months ago
3.5