
Reviews

Karl G
@ Hop in3 months ago

2.7
Strange tasting but ok stout. I’m not really in to stout so always an adventure. This one not as good as others.

pyksy
@ Oluthuone Ratamo7 months ago

4.0

Anne S
@ Olutravintola Konttori7 months ago

3.7
Metallinen tuoksu, mutta ei maistu metallille. Paahteinen maku.

Soonas
7 months ago
3.0
Tuomas
7 months ago
2.5

Laura HH
@ Pien Shop & Bar7 months ago

3.5
Makea, vähän lakritsia, hieman poreileva. Ei nyt ehkä se paras stout mutta maistuva olut.
Piuh02
@ Oluthuone Ratamo7 months ago

3.3
Aika tiukka!