
Reviews

orson
@ Rat Race Chania Taproom17 days ago

3.0
Jää tosi kevyeksi. Myös savua tosi kevyesti. Pettymys.

adamlikesbeer
23 days ago

3.0
It's alright, the smoked feel isn't quite for me though.

BeerViking
2 months ago
3.0

WheatLover
@ K-Citymarket Ruoholahti5 months ago
3.0
Savuoluen ystäville. Ei ehkä ihan savuisimmasta päästä. Mutta ihan ok.

V1lle
@ K-Citymarket Mikkeli5 months ago

2.7

Jarno K
@ K-Citymarket Pirkkala5 months ago

2.9
Ruotsalaisia Apexin oluita tarttui tällä kertaa Pirkkalasta matkaan, aloitetaan savuoluella.
Väriltään olut on vaalean kultainen, semisamea. Vaahtokukkaa ei muodostu kuin nimeksi.
Tuoksussa pehmeä savuisuus kohtaa maltaan makeuden. Suutuntuma on vähähappoinen, vetinenkin.
Maku on alkuun savuisampi mutta lagerin makeus hallitsee kuitenkin loppuaromeja. Jälkimaussa hento maltainen katkero joka häilyy nopeasti takavasemmalle. Vähän pliisu savuolut.

Jake64
@ Pien Webshop5 months ago

3.5
PJKB 22 savua
RasmusK
@ Pien Shop & Bar5 months ago
3.3
Yllättävän hyvää lager-tyyppistä olutta. Vahvan maltainen, viljainen sekä jännittävän makea. Pehmeä suutuntuma, melko hapokas. Hyväähän tämä!

PaKe
@ K-Citymarket Mikkeli6 months ago
3.0
Mieto savun maku löytyy.
Saku A
6 months ago
3.4