
Reviews
Dottore Stranoamore
2 months ago
4.0
Nyberg A
4 months ago

3.0
Västerås
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online6 months ago

3.0
Kivan katkeroinen, maussa havua, toffeeta. Vähän kevyt runkoinen

Hasse67
@ Hasses Ölkällare6 months ago

3.8

Robert G
6 months ago

2.5

Andy
@ Systembolaget E-service / Online7 months ago

4.0

Oww_maxy
@ Mikkeller Södermalm7 months ago

3.0
7,5 degrés...ca ce sent ! Néanmoins la bière n'est pas alcooleuse, juste forte, et bien amère.
Ca réchauffe l'hiver