
DDH NEIPA dry-hopped with HBC 630, HBC 472 and Comet
Reviews

Willy
@ K-Citymarket Kankaanpää2 months ago

3.6
Oikein hyvä tämäkin Romanialainen olut, jonka nimeäminen muistuttaa etäisesti Tujun oluiden nimeämistä.

Samppe77
2 months ago
4.0
Hyvä hedelmäinen neipa

Jussi Koo
@ Hoptimaal6 months ago

3.1
Tunnustan, ostopäätös syntyi ihan tölkin perusteella. Näinkö minä poika poloinen nyt rienaan lapsuuden idoliani.. nää introt..
Lasiin kaatuu vaahdoton sitruunamehu, tuoksussa sitrusta ja greippiä.
Ensimmäisenä vastaan tulee ahaa elämys: omaan makuun liian matalat hiilihapot tässä mehussa. Makumaailma on aluksi hieman hapan, jopa valkoviinimäinen. Karviainen löytyy myös tuomassa oman happamuutensa. Muutaman kulauksen ja pohdiskelun jälkeen esiin ryömii myös makeampi mehumaisuus, mukanaan sitrusta, greippimäisyyttä sekä passionia.
Tää jää makujen puolesta hieman laimeaksi.
Näin huonon huumorin yhdistyksen pitkäaikaisena perustaja - ja ainoana jäsenenä pakko heittäytyä hauskaksi: mikäli tölkissä olisi Chuck Norrisin kuva, niin hän olisi kirjoittanut itse tämän arvostelun. #nosori

zepicin
@ Tuju Taproom6 months ago

2.3
”Kukkahattu” Clint ei oikein iske…hieman kuin keskenkäynyttä.🙄
Hiivainen maku peittää melkein kaiken alleen…taustalla kyllä jotain hedelmän makua.
Parasta ennen 30.11.2026

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo6 months ago

4.2
Onpas kyllä kiva olut. Mukavan havuinen ja samalla hedelmäinen. Erinomainen.
Ja kaiken huipuksi hommasin tämän pelkästään tölkin takia. Sisältö oli plussaa.

Ville M
6 months ago
4.0

Svimbanen
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku7 months ago

3.4

Kalmar
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku7 months ago

3.4
Menee vähän mehumaiseksi kun hiihapot on aika minimaaliset. Maku on tosin hedelmäisen ja sopivan katkeron tasapainottama🍺👍

Naube
@ Alko K-Citymarket Laune7 months ago
3.5

Tapio
@ K-Citymarket Pirkkala7 months ago
2.7
Kevyt kaveri, maistuu etäisesti nurmikolta joten ei ylimpiä ystäviä.