Clint Yeastwood 6.5%, Clandestin Beer, Romania
15 ratings
3.4
Clint Yeastwood
6.5% New England IPA / Hazy IPA
DDH NEIPA dry-hopped with HBC 630, HBC 472 and Comet

Reviews

Post author: Willy
Willy
@ K-Citymarket Kankaanpää
2 months ago
Clint Yeastwood, Romania
3.6
Oikein hyvä tämäkin Romanialainen olut, jonka nimeäminen muistuttaa etäisesti Tujun oluiden nimeämistä.

Post author: Samppe77
Samppe77
2 months ago
4.0
Hyvä hedelmäinen neipa

Post author: Jussi Koo
Jussi Koo
@ Hoptimaal
6 months ago
Clint Yeastwood, Romania
3.1
Tunnustan, ostopäätös syntyi ihan tölkin perusteella. Näinkö minä poika poloinen nyt rienaan lapsuuden idoliani.. nää introt.. Lasiin kaatuu vaahdoton sitruunamehu, tuoksussa sitrusta ja greippiä. Ensimmäisenä vastaan tulee ahaa elämys: omaan makuun liian matalat hiilihapot tässä mehussa. Makumaailma on aluksi hieman hapan, jopa valkoviinimäinen. Karviainen löytyy myös tuomassa oman happamuutensa. Muutaman kulauksen ja pohdiskelun jälkeen esiin ryömii myös makeampi mehumaisuus, mukanaan sitrusta, greippimäisyyttä sekä passionia. Tää jää makujen puolesta hieman laimeaksi. Näin huonon huumorin yhdistyksen pitkäaikaisena perustaja - ja ainoana jäsenenä pakko heittäytyä hauskaksi: mikäli tölkissä olisi Chuck Norrisin kuva, niin hän olisi kirjoittanut itse tämän arvostelun. #nosori

Post author: zepicin
zepicin
@ Tuju Taproom
6 months ago
Clint Yeastwood, Romania
2.3
”Kukkahattu” Clint ei oikein iske…hieman kuin keskenkäynyttä.🙄 Hiivainen maku peittää melkein kaiken alleen…taustalla kyllä jotain hedelmän makua. Parasta ennen 30.11.2026

Post author: Ihoden kaljakeisari
Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo
6 months ago
Clint Yeastwood, Romania
4.2
Onpas kyllä kiva olut. Mukavan havuinen ja samalla hedelmäinen. Erinomainen. Ja kaiken huipuksi hommasin tämän pelkästään tölkin takia. Sisältö oli plussaa.

Post author: Ville M
Ville M
6 months ago
4.0

Post author: Svimbanen
Svimbanen
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku
7 months ago
Clint Yeastwood, Romania
3.4

Post author: Kalmar
Kalmar
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku
7 months ago
Clint Yeastwood, Romania
3.4
Menee vähän mehumaiseksi kun hiihapot on aika minimaaliset. Maku on tosin hedelmäisen ja sopivan katkeron tasapainottama🍺👍

Post author: Naube
Naube
@ Alko K-Citymarket Laune
7 months ago
3.5

Post author: Tapio
Tapio
@ K-Citymarket Pirkkala
7 months ago
2.7
Kevyt kaveri, maistuu etäisesti nurmikolta joten ei ylimpiä ystäviä.