
Reviews

Aleksi S
@ K-Citymarket Kupittaa Turku2 months ago
3.6
Onpas vahvaa puuroa. Paksua, sinapinruskeaa ja sameaa olutta. Pinnalla pieniä maustehiukkasia.
Tuoksu runsaan mangoinen ja taustalla kevyttä vanilijaa. Houkuttelevaa.
Suutuntuma paksu. Kuin vedellä laimennettua mangososetta. Maku herkullinen muttei juurikaan hapan.
Varmasti todella toimiva jälkiruokaolut.

Janette
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki4 months ago

4.3
Paksua mango-vadelmasmoothieta kera vaniljan. Tästä pidän.

Heijari
@ K-Citymarket Kupittaa Turku4 months ago
3.3

KaljaSeila
@ K-Citymarket Kupittaa Turku4 months ago

3.6
On maukas!! Samettinen, pehmeä, lempeä, MUTTA☝🏻 vähäprosenttinen…. Niinku tosi… 3,1 prossasta juottaisin lapselleni viikonloppuisin karkkipäivänä. Eli varmaan ihan hyvä kuitenkin että mulla ei ole lasta. Ihme mehua, mutta hyvää sellasta!

Henkivuori
@ K-Citymarket Kupittaa Turku4 months ago

3.5
Jaahans, nyt maistissa tomboyn sijaan tombabe. Vähän erilainen perjantai-ilta siis ;) juotiin tässä välissä yksi makea ja klimppinen butter Beer joten tämä pehmeä ”heavily fruited sour” on aivan taivaallista. Olin jo heittämässä yli 4 tähteä ja sitten huomasin säälittävät prosentit. 3.1% siis mitä pelleilyä sellainen on. Maistakaa jos tykkäätte hyvistä mehuista :)
Terva A
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki5 months ago
3.7

Beer't
@ Billie's Craft Beer Fest 20258 months ago

3.8
Sour with mango, raspberry, vanilla.