
Reviews

Skrietlili
4 months ago

3.7
Helt ok och lite udda i smaken. Bättre än jag trott då jag tänkte att det skulle vara en mörkare julöl.

Anthondrickeröl
6 months ago
3.0

Hasse67
@ Hasses Ölkällare6 months ago

3.5

Roywenk
6 months ago
4.0
Kanske ingen julöl, men god, jättegod!

Schüler
7 months ago

3.3

Hebbemetal
7 months ago

3.2

Ztal Schwarzes
7 months ago

3.4

Krusecontrol
7 months ago

3.5
Mitt bidrag i julkalendern, bra kanske inte nummer ett. MEN definitivt den bästa bockölen än så länge…😃🍻👍🏻

Andy
@ Systembolaget E-service / Online8 months ago

4.0
Gillar den maltiga smaken.