
Reviews

Pasi
@ Alko K-Citymarket Laune3 months ago

2.7
Jännä tuote, hieman kummallinen kokonaisuus. Plussapisteet grinchistä joka hahmona viis kautta viis.

HooDee
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa6 months ago

2.5
Olipas tekele, kaneli tuoksuu, maku on mausteinen, vetinen ja outo.

TuukkaH
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku6 months ago

2.4
Yrittää kovasti olla jouluinen ja kyllä sieltä löytää sitä mitä purkin kylki kertoo, mutta jää silti vaisuksi. Alitti odotukset.
Lindgren R
6 months ago
2.8

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari6 months ago
3.6

Markku B
@ Tuju Taproom6 months ago
2.5
On tässä kyllä paljon jouluisia makuja, mutta on kyllä niin saakelin vaisu, että ei jatkoon.

KjeldLangdam
6 months ago
3.7

Lasis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä7 months ago

3.3
Utuinen kupari. Kermankeltaiset vaahdot. Tuoksu appelsiinin kuorta. Maku appelsiinin kuorta, kanelia ja piparikakkua. Hyvä olut.
Joel K
@ K-Citymarket Pirkkala7 months ago

1.5
Wehu
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä7 months ago

2.8