
Reviews
Peña Vera W
1 month ago

4.5
Me gustó mucho, un toque seco, buen cuerpo, me gustó mucho

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping2 months ago

4.0
Bra stout men inte i toppklassen. Lite torr karaktär men smaker och viss sötma är där. Men god i vilket fall men lite mer för att få högre betyg.
Good stout but not top class. A little dry character but flavors and some sweetness are there. But good in any case but a little more to get a higher rating.
Dottore Stranoamore
3 months ago
3.7
Ja den smakar en del etcetera men på 10% behöver det hända mer.

Wiberg T
@ Systembolaget Falkenberg4 months ago

3.2

Andy
@ Systembolaget E-service / Online4 months ago

4.0
En del smaker är där, men….
HazzeW
4 months ago
4.4

Simeoni
7 months ago

3.8
PL V-vik
8 months ago
4.3

Lasis
@ Stigbergets Fot8 months ago

4.0
Mustaa. Ruskea vaahto. Tuoksu paahteinen. Maku paahteinen, kahvinen ja suklainen. Miellyttävä olut.