
Reviews

Willy
@ K-Citymarket Kankaanpää2 months ago

3.7
Hyvå neipa, sopivasti katkeroa.

Kalmar
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku4 months ago

3.4
On julmaa mehua! Reilulla katkerolla hedelmäistä ipaa. Onhan tämä hyvä, mutta omaan makuun turhan hapan jälkimaku jää viipyilemään…Ei kuitenkaan töki vastaan. Pystyy juomaan🍺👍😎

Mäk Giibeli
@ K-Citymarket Paavola Lahti5 months ago

3.6

HooDee
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa5 months ago

3.7
Ihan ok, hyvä saunaolut.

Lyde
5 months ago
3.5

Paukku S
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa5 months ago
3.6

Svimbanen
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa5 months ago

3.7

Simpuli
@ Medicin Man5 months ago

3.8

Jouni M
@ Medicin Man6 months ago
3.6

Anne H
@ K-Citymarket Kankaanpää6 months ago
3.8