
Reviews

Zendiz
6 months ago
3.3

nietsrd
@ K-supermarket Toppila6 months ago

3.5

Basque von Bonthon
6 months ago

3.1
Makea mutta yllättävän kevyt. Talviseen keliin sopiva.

Polle
6 months ago
3.3

Viltzu
@ K-Supermarket Lippulaiva7 months ago

3.7
Tölkitetty 17.9.25. Aika kiva, tulee mieleen sahti mutta vaan hiilihapoilla.

Walrus76
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti7 months ago

3.6

Erika L
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti7 months ago

3.7

Vesku-70
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa7 months ago

3.5
Tässä pivossa maistuu ruis ja siirappinen makeus kuten ruisoluessa kuuluukin
Lari V
8 months ago
3.5