#Roastme 6.0%, Uiltje Brewing Co, Netherlands
33 ratings
3.5
#Roastme
6.0% Black IPA / Cascadian Dark Ale
IBU:30

Reviews

Post author: Samih
Samih
@ Alko Näsi Porvoo
1 month ago
#Roastme, Netherlands
3.8
Hieman paahteinen miedosti humaloitu iPA.

Post author: Jone
Jone
@ Alko Prisma Seinäjoki
4 months ago
3.5

Post author: MakeJ
MakeJ
@ Alko Arkadia
4 months ago
#Roastme, Netherlands
3.6
Läpitumma olut vaaleanruskealla vaahdolla. Märälle pahville (!?) tuoksuva. Maultaan melkoinen kimara kaikkea, päällisin puolin maltainen, puolipaahteinen ja suklainen. Makeuttakin havaittavissa ja taustalla väijyvä vahva humalointi kuten ipoissa. On hyvä, jälkimaussa vaan vähän katkeroiden tunkua.

Post author: Timom
Timom
@ Alko Verkkokauppa
5 months ago
3.3

Post author: PailaMarina
PailaMarina
@ Craft Bier Bude - Rewe von Wantoch - Dortmund
5 months ago
#Roastme, Netherlands
4.0

Post author: Tuska
Tuska
@ Alko Hyllykallio
5 months ago
#Roastme, Netherlands
3.4
Mieto paahto

Post author: KallioUG
KallioUG
@ Alko Hyllykallio
5 months ago
#Roastme, Netherlands
3.6
Ei se paahteisin bipa.

Post author: Tarjendalis
Tarjendalis
5 months ago
#Roastme, Netherlands
4.2
Ipaa mustana, oikein kiva tuttavuus. Ei niin perinteisen hedelmäinen, vaan miellyttävä tumma tausta-/jälkimaku, paahteinen, ehkä omaan makuun jopa hiukan rukiinen. 🤔 Hauska tölkki ja oha tää aika pahis. 😁

Post author: Lauri
Lauri
@ Alko Verkkokauppa
5 months ago
#Roastme, Netherlands
3.4
Ohuen kellertävän läpikuultavan sysimustaa ja sameahkoa. Vähäinen, rusehtava ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu runsahkon, makean ja kevyen paahteisen tumman maltainen, runsaan tunkkaisen märän tupakkainen ja tallimainen sekä kepeän ja makeahkon trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, mangoa). Maku runsahkon, makeahkon ja paahteisen tumman maltainen ja viljainen, runsaan märän tupakkaisen ja tallimaisen tunkkainen, kepeän ja makeahkon trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, aprikoosia), kevyen pihkainen ja vihreän lehtinen sekä selkeän humalaisen katkera. Osin ihan hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, kuivakka ja hiilihappoinen. Osin ihan maukas ja mukavasti juotavissa oleva BIPA, mutta kokonaisuus jää hyvin tallimaisen ja tupakkaisen tunkkaiseksi. Isohko pettymys ainakin omaan suuhun.

Post author: Janne G
Janne G
@ Alko Arkadia
5 months ago
3.8
Kunnon tumma IPA 😁 Tällaista en olekaan aiemmin maistanut. Tämä olut meni kirkkaasti jatkoon 👍