
Reviews

TantumRosa
3 months ago

4.5
Spoko 8/10 całkiem całkiem

rassejuo
@ Gdansk3 months ago

2.4
rapakaljaa 😍
Jambahh
@ Gdansk3 months ago

0.9
Jos sivumakuna on kellari nii onko se sit hyvä.?

Pötrek
7 months ago

2.7

TantumRosa
7 months ago

5.0
DOJEBANE

Boucher C
@ Żabka Wawrzyńca32, Kraków8 months ago

3.3
Bonne pils polonaise, elle se tient au moins