
Reviews
Pedro E
12 days ago
3.5
Eduardo L
2 months ago
3.7
Bah R
@ Cafe de Zeevaart6 months ago

2.9
Lett og drikke, litt mer smak enn en pils, men ikke for mye. Ok med kullsyre.
Santtu Hietala
6 months ago
3.0

Lorenzo G
7 months ago

3.5

Heather
8 months ago
2.1
Better than most Heinekens

Iippo
@ Schiphol Airport8 months ago

3.4