
Reviews

MMM
14 days ago
5.0
Nikke
4 months ago

3.9
On hyvää, jotenkin alko kuplimaan ihan saatanasti ku avasin nii koostumus on vaahtoinen, ehkä laskee kohta. Maistuu marjaisuus ja tumma suklaisuus mukavasti. Miinus tulee nyt suutuntumasta maku on täsmällinen.

Miika
@ Vinmonopolet Porsgrunn, jernbanegata6 months ago

3.5

HooDee
@ Etko Brewing Klondyke Taproom & Shop7 months ago

4.4
Paksua ja herkullista marjamehua ja suklaata.

Jouni M
@ Crafters7 months ago
3.7

Vihreäkenkäinen Shrambo
@ Panimoravintola Kellotorni8 months ago
4.6
Paul A
8 months ago
3.5