
Reviews

Snusmatte
@ Home10 days ago

4.0
Jonathan
1 month ago
3.7

Feliciatrex
2 months ago
3.6

Skrietlili
4 months ago

3.9
Mycket kolsyra och bra beska. Riktigt god.

Webcrawler
@ Nyköping Brewing4 months ago

4.0
Mycket bra! Satt som en smäck & kittlade dödsskönt i kistan! En till! Skål! 🍻

Peter Karlsson
7 months ago

3.0

Andy
@ Systembolaget E-service / Online8 months ago

4.0
Relativt fruktig, bra beska i eftersmaken.