
Hops:Nelson Sauvin, Riwaka
Malts:Flaked Oat, Pils, Wheat
Unfiltered
Reviews

Edible
@ Maja / Talo3 months ago

3.8
Pehmeä, kevyen hedelmäinen mutta yllättävän mieto.

Mightykoala
5 months ago

3.9
Hedelmää, sitrusta, ruohoa, mehumaisuutta ja viljaa.
Revenant on näköjään heittänyt verkkonsa myös Viron suuntaan. Maistuvaa, hedelmäistä neipaa. Hyvää on.
(5+7+4+8+15=39) 3,9

Äijänsuon oraakkeli
5 months ago
3.9
Mukavaa tavaraa. Onnistunut olut

Tuovi14
6 months ago
4.0

Elma S
6 months ago
2.3
Karvasta hyvää,
raikas ja rapsakkakin
tuplaipaksi

Junde
6 months ago
3.7

Tero M
@ Uba & Humal7 months ago

4.1
Kuivan hedelmäinen runko. Maussa kevyttä ananasta ja sitrushedelmää

Virpi E
7 months ago
3.8

Jokkeri76
@ Tuletorn Webshop7 months ago

3.9
Tuoksu on makean tropiikin hedelmäinen pääasiassa ja hento ruohon ja viljan tuoksu on taustalla.
Maku on pehmeän makean tropiikin hedelmän jossa joukossa myös hentoa hapanta sitrusta, joka käväisee esillä suullisen edetessä haihtuen lopun viljan ja ruohon makuun jotka myös on siellä taustalla.
Hyvä makean tropiikin hedelmäinen mehu olut jossa mukavasti taustalla eri makuja.
Hyvä kosketus uuden panimon tuotteisiin.
Tosi nopea toimitus.
BBF 10.6.26
Batch A064

Jesse M
7 months ago

4.0
Saunan jälkeen. Kiitoksia tilaajalle.
On tää aika pehmeetä kampetta ja petollista. Trooppista hedelmää mehuisan hoppisesti. Kepeää makiaa rypälettä ja pienen pientä yrttiä lopussa.
Juu, helposti juotavaa ja matalahappoista.
Nice. 4/5.