
Malts:Barley Malt
Reviews

Wotanik
2 months ago
3.6

Mightykoala
2 months ago

4.1
Ruista, lakritsia, paahdetta, leipää ja makeutta.
Tykkäsin. Ruis sopii tähän hyvin. Tasapainoinen olut.
(3+9+4+8+17 = 41) 4,1

Tero
@ Pühaste Taproom Tallinn2 months ago

3.7
Ruisportteri eteläisestä naapurimaasta. Tiukka tapaus, paahteisuutta ja kaffea

Tommyblyaa
3 months ago

3.0

Sebastian Särefjord
@ Dinglebo Herrgård3 months ago

4.1
Mikko T
5 months ago
4.0
John
7 months ago
3.4

Thunderpedal
7 months ago

4.0
Oikein maistuva porter.
Pientä rukiista imelyyttä, hiven savua, reilusti paahteisuutta, kahvia ja suklaata. Niistä on tämä olut tehty, ja hyvin onkin tehty.

Igunator
@ DrinkOnline.eu7 months ago

3.8
Tiukka ruisportteri, taattua Pūhaste-laatua. Tällä kertaa collab hollantilaisen Elings-panimon kanssa.
Kaatuu lasiin pikimustana, vaahtoaa melko niukasti. Hiilihappoa ei juomassa hirveästi ole.
Tuoksu on kuiva, hapokas ja rukiinen. Vähän kuin haistelisi jälkiuunileipää. Pientä siirappista makeutta löytyy taustalta.
Maku on samaa linjaa, makeutta on kuitenkin mukana enemmän. Kokonaisuus on kuitenkin melko kuiva ja tuhti. Ruis tuntuu melko happamana makuna.
Jälkimaku on aluksi hyvin katkera ja jopa karvas. Lopussa esiin tulee myös lämpöä ja pientä makeutta.
Tämä ei ole ihan aloittelijan olut, maut ja aromit ovat melko haastavia.

Sven S
8 months ago

4.0