Like Tears In Rain 10.0%, Pühaste, Estonia
13 ratings
3.6
Like Tears In Rain
10.0% Imperial Porter
Malts:Barley Malt

Reviews

Post author: Wotanik
Wotanik
2 months ago
3.6

Post author: Mightykoala
Mightykoala
2 months ago
Like Tears In Rain, Estonia
4.1
Ruista, lakritsia, paahdetta, leipää ja makeutta. Tykkäsin. Ruis sopii tähän hyvin. Tasapainoinen olut. (3+9+4+8+17‎ = 41) 4,1

Post author: Tero
Tero
@ Pühaste Taproom Tallinn
2 months ago
Like Tears In Rain, Estonia
3.7
Ruisportteri eteläisestä naapurimaasta. Tiukka tapaus, paahteisuutta ja kaffea

Post author: Tommyblyaa
Tommyblyaa
3 months ago
Like Tears In Rain, Estonia
3.0

Post author: Sebastian Särefjord
Sebastian Särefjord
@ Dinglebo Herrgård
3 months ago
Like Tears In Rain, Estonia
4.1

Post author: Mikko T
Mikko T
5 months ago
4.0

Post author: John
John
7 months ago
3.4

Post author: Thunderpedal
Thunderpedal
7 months ago
Like Tears In Rain, Estonia
4.0
Oikein maistuva porter. Pientä rukiista imelyyttä, hiven savua, reilusti paahteisuutta, kahvia ja suklaata. Niistä on tämä olut tehty, ja hyvin onkin tehty.

Post author: Igunator
Igunator
@ DrinkOnline.eu
7 months ago
Like Tears In Rain, Estonia
3.8
Tiukka ruisportteri, taattua Pūhaste-laatua. Tällä kertaa collab hollantilaisen Elings-panimon kanssa. Kaatuu lasiin pikimustana, vaahtoaa melko niukasti. Hiilihappoa ei juomassa hirveästi ole. Tuoksu on kuiva, hapokas ja rukiinen. Vähän kuin haistelisi jälkiuunileipää. Pientä siirappista makeutta löytyy taustalta. Maku on samaa linjaa, makeutta on kuitenkin mukana enemmän. Kokonaisuus on kuitenkin melko kuiva ja tuhti. Ruis tuntuu melko happamana makuna. Jälkimaku on aluksi hyvin katkera ja jopa karvas. Lopussa esiin tulee myös lämpöä ja pientä makeutta. Tämä ei ole ihan aloittelijan olut, maut ja aromit ovat melko haastavia.

Post author: Sven S
Sven S
8 months ago
Like Tears In Rain, Estonia
4.0