
Reviews
Miika N
25 days ago

3.8
Omaan makuun sopiva humalointi. Lämmetessään antaa hyvin poltetta.

Tsirputus
26 days ago

3.6
Janne G
@ Pien Shop & Bar1 month ago
3.1
Neipa, joka ei ainakaan minun makuuni ollut turhan karvas ja komealla etiketilläkin varustettu 😸

ebelisle
3 months ago
4.3

Ivre Montand
@ Maxi rivière-du-loup9 months ago
3.2
Un côté agrume très présent au nez et une amertume très présente en bouche. On retrouve aussi l'agrume en bouche, cependant je ne trouve pas la mangue annoncée.