
IBU:40
Hops:El Dorado
Reviews

zepicin
@ Alko Iso Omena15 days ago

4.0
Marjainen…mustaherukka päälimmäisenä, taustalla hieman paahteisuutta. Myös Bourbon tuntuu vienosti taustalla, muttei maistu. Vanilja tasoittaa makumaailmaa. Aavistuksen kuivahko jälkimaku.
Alkoholi piilossa.
Jääkaapin nurkista pois ajelemasta.
Päiväykset varmasti riittää…vaikea havaita pullon kaulalta…kuten aina tämän panimon pulloista.🤷

Harri Lehti
@ Malati15 days ago
3.8
Vallan mainio niinku näiltä yleensä tulooki. Vaikutustakin mukavasti.

Tero M
@ Põhjala Brewery & Tap Room22 days ago
3.9
Mustaherukkainen missä vivahde luumua.

Jyrki V
@ Põhjala Brewery & Tap Room22 days ago
3.8
Smurffi41
22 days ago
4.4

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood23 days ago

4.1
Hieman tulee mustaherukka läpi, muuten maistuva kellarisarjalainen.

Teemu
@ K-Supermarket Kampus1 month ago
....
Rontti
@ Alko Ähtäri2 months ago

3.4
Marjainen, kevyen paahteinen ja makeahko.
Barley winey/Porter joka antaa jokaisella siemauksella enemmän makuja.

Vindos
@ Alko Verkkokauppa2 months ago
3.9

Mightykoala
2 months ago

3.9
Marjaa, makeutta, vaniljaa, suklaata, paahdetta, tynnyröintiä ja viiniä.
Olipa taas mainio olut. Viini tekee tästä maistuvan ja tasapainoisen kokonaisuuden.
(4+8+4+7+16 = 39) 3,9