
Gingerbread porter
Reviews
Hynde
23 days ago
3.0

Jarno L
@ Rimi, Ülemiste4 months ago

3.0
Maussa ei juurikaan ollut piparkakkua, mutta tuoksussa kylläkin.

Göbbelsberg
4 months ago
3.0
Jani L
5 months ago
3.0

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo5 months ago

3.3
Tuoksussa tulee piparkakku aika hauskasti esille. Tai oikeastaan tulee glögi mieleen tuosta tuoksusta.
Maussakin on jouluisia aromeja, mutta en oikein piparia saa tästä. Makeaa on. Tämä voisi olla erinomaista imperial versiona.
Mikko T
6 months ago
3.0
Sipu
6 months ago
2.8

Päivi K
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn6 months ago

2.8

Jon T
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn6 months ago

2.7

Pyde
6 months ago

0.5
Tuoksun ensimmäinen reaktio oli hyi vittu. "Jos savusauna maistuisi jollekkin se maistuisi tältä" kaveri tokaisi vieressäni. On tunkkanen maku, piparia tästä ei löydy. On perverssi tuote.