
Hops: Peacharine, Superdelic and Galaxy.
Hops:Galaxy
Reviews

pSKI
@ K-Citymarket Karisma Lahti1 month ago

3.7

Olutsieppo
@ K-Citymarket Rusko Oulu2 months ago
3.8
Maukkaan trooppinen. Katkerahko.

Janne O
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio2 months ago
3.7

Kurtsi
2 months ago

4.1
Pekkis
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio3 months ago

3.7

Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio3 months ago

4.2
Syvän ja maitomaisen keltaista ja hyvin sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto. Kaunis olut!
Tuoksu runsaan, maukkaan, tuoreen ja soseisen trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, aprikoosia, nektariinia, persikkaa, appelsiinia), kepeän sitruksinen sekä pehmeän ja makeahkon vaalean ja kauraisen maltainen.
Maku maukkaan, makean, runsahkon ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, mangoa, nektariinia, persikkaa, appelsiinia), kepeän, kirpakan ja kitkerähkön greippinen, vihreän lehtinen, makeahkon ja pehmeän vaalean maltainen ja kauraisen puuroinen sekä selkeähkön humalaisen katkera ja poltteinen.
Oikein hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö, melko kuivakka ja vähähiilihappoinen.
Oikeinkin maukas, runsaan ja miellyttävän hedelmäinen, hienosti aikaa kestänyt (BB 05/2026) sekä oikein mukavasti juotava NEIPA. Laadukasta tekemistä!

Anthony Beerdead
@ Alko Hollola3 months ago

3.9
Mukavan kirpsakka mehu. Silti runkoakin löytyi
Ponttooni
4 months ago
3.8

Ville Tur
@ Tuletorn Brewing5 months ago
4.3

Musamiehenoluet
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio5 months ago

3.4