
Reviews

Mifsud M
@ Popp Social Club2 months ago

4.7
Lovely and tart, funky colour too!

nietsrd
@ K-supermarket Toppila4 months ago

3.3

Skrietlili
4 months ago

3.6
Lagom sur, bra fruktsmak. Anar lite smak av vanilj. Lite för blaskig för att vara i topp. En lite annorlunda suröl vilket är kul.

Feliciatrex
4 months ago

3.4
Inget superfan av vanilj men alltså denna var ju väldigt kul! Kul att det ser ut som gråvatten men smakar vaniljläsk.

Markus V
6 months ago
0.7
Jospa en enää tähän törmäisi