
Reviews
Sami
@ K-Citymarket Karisma Lahti1 month ago
3.0
Mautontahan se oli.mut ei yllättänyt yhtään

Hari super dry
2 months ago
2.3

Tino.O
2 months ago
2.0
Maustettua vettä.

Charliehobson
3 months ago
1.5
awful

Topi R
@ Hero by HG4 months ago

3.0
Ensimmäinen samanlainen sporttibaarissa

Oliver H
@ Gooseberry Bush4 months ago

3.3

Original Antti K
4 months ago

3.0
Saunan jäähdyttelyjuomana tämä menee oikein maimiosti.

Ørsted
@ K-Citymarket Raahe5 months ago

3.0
Piti ostaa kokeeksi. Ilmeisesti tosi suosittu olut Jenkeissä ja monessa urheilulajissa sponsorina. Nimensä mukaisesti todella kevyen makuinen ja volttienkin puolesta laiha. Ihan ok.

Musti77
5 months ago
2.7

Anton U
6 months ago
3.5