It's Britney, Peach 6.9%, Anderson's Craft Beer, Estonia
19 ratings
3.1
It's Britney, Peach
6.9% New England IPA / Hazy IPA
Hops:Nectaron

Reviews

Post author: Slope
Slope
2 months ago
2.9

Post author: Mela
Mela
2 months ago
4.0

Post author: Göbbelsberg
Göbbelsberg
3 months ago
2.4

Post author: Ville H
Ville H
3 months ago
3.3

Post author: Slope
Slope
4 months ago
2.5

Post author: HarriL
HarriL
@ Põhja Konn Bar
4 months ago
It's Britney, Peach, Estonia
3.7

Post author: Heidi M
Heidi M
@ Rimi, Sadama, Tallinn
6 months ago
It's Britney, Peach, Estonia
2.0
It's Britney, Peach! Kovat oli odotukset, mut touu tää olikin pettymys🥲 Liian karvas ja katkera omaan makuuni... Persikan makua kyllä löytyy kivasti, mut ei nyt mee omiin suosikeihin🍑💔

Post author: Tanel K
Tanel K
6 months ago
3.3

Post author: Sir Silver
Sir Silver
6 months ago
3.6

Post author: Joona M
Joona M
@ Rimi, Virukeskus
6 months ago
It's Britney, Peach, Estonia
1.1
Väriltään appelsiinimehumainen. Vähän vaahtoinen. Tuoksultaan todella persikkainen. Maultaan todella hedelmäinen ja sitruksinen mistä ensin puskee persikka ja sen jälkeen nektariini. Suutuntumaltaan ensin hiukan paksu ja kevyt ja hyvin mehuisa mut sen jälkeen todella kitkerä ja katkera ja todella emäksinen ihan kuin olisi saippuaa joukossa. Voimakkaasti humaloitu minkä takaa ei alkoholi maistu. Ipana mehuisa mutta katkeruus pilaa. Jälkimakuun jää pitkäksi aikaa ikävä saippuainen kitkeryys. Hyvä kun ei saippuakuplia suusta tule. Nyt on sanottava että jälleen ei toimittele vaikka alku lupaili hyvää. Ei jatkoon ja oli neipaksi huono. Sopii saippuan ystäville.