
Reviews

Arto
@ Alko Joutsa6 months ago
4.0
Oikein hyvä juoma. Hedelmäinen, ei humalainen. Pehmeä maku.
LLasri
6 months ago
3.0
Ei niin tyypillinen tsekki. Kukkaisuutta ja hedelmiä Winterlagerissa!? Ok olut kesäterassille!
RM
@ Alko Prisma Linnainmaa6 months ago
3.6

Matias
6 months ago
3.1

K. K. K.
@ Alko Prisma Kosila7 months ago

3.8
Väri kullankeltainen tiheä kuohkea vaahto joka säilyy hyvin.
Tuoksu humalaa ja yrttisyyttä.
Maku reipas humalointi, yrttinen, mausteisuutta, roteva, hiukan citrusta, kuivuutta ja lopussa humalointi/katkerot maistuu pitkään.
Mukava 🍺 löylyjen päälle.

Petri V
@ Alko K-Citymarket Järvenpää7 months ago
3.0

Nokikana
8 months ago

2.7
Meni kokkailuoluena,ei mikään makuelämys.
Jonas
@ K-Citymarket Jumalniemi Kotka8 months ago

2.8
Himpun normilaakeria maukkaampi.

Lasis
@ Alko Keljo Jyväskylä9 months ago

3.3
Kirkas meripihkan väribbvalkeat vaahdot. Tuoksu maltainen. Maku maltainen, viljainen, ruohoinen, hiukan katkeroa, yrttejä ja humalaa. Hyvä olut.

Jani K
@ Alko Nokia9 months ago

2.9
Ruohoinen ja yrttinen. Ei oikein puhtaan makuinen. 🙅♂️