
Reviews
Nuuttipiippo
5 days ago
3.0
Ihan hyvä vehnä lidlin olueksi

Sir Guru Kabu
@ Lidl Lahti Vapaudenkatu3 months ago

2.8
Bulkkivehnää, mut ihan ok.
Pintin ylläpito näyttäisi olevan edelleen ihan kuraa.
"error occured" tulee aina kun yrittää lähettää arviointia. Välillä toimii kun käy välillä muualla, mut tänään sekään kikka ei enää toimi.
Mut ehkä tämä on mitä näillä resursseilla saadaan aikaiseksi.

Rufuel
@ Mummon Tupa3 months ago

3.4
Aivan toimiva. No ei se ihan paras, mutta kyllä siitä vehnän saa.
Derity
8 months ago
2.8
TimoS
@ Lidl Hätilä9 months ago

3.0
Hieman tunkkainen vehnä. Luonnetta puuttuu.