
Reviews

Wayne Johnson
3 months ago

3.0
Leppoisaa kahvia vaniljatwistillä. Viski tulee viiveellä, mutta nousee liian vahvana kaiken eteen. Rakenne jotenkin muita imperiaaleja ohuempi. Parannettavaa jää.
Mikael M
3 months ago
3.9

Prins Kajuku
@ Systembolaget Ljungby5 months ago

3.9
Mörk och mustig. Söt och mjuk. Mörk choklad.

Wesku
@ Systembolaget Haparanda5 months ago
3.9
Hyvää olutta. Viskin vaikutus maussa. Kaffetta maussa.

Thunderstep
5 months ago
3.6
Thomas
@ Vasagatan6 months ago
2.0

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping6 months ago

4.5
Lika god som tidigare årgångar. Inte i toppskiktet men precis under.
Just as good as previous vintages. Not in the top tier but just below.

J.Olin
6 months ago
4.7
En mjuk väldigt smakfull öl som verkligen fyller ut smaklökarna på ett fint sätt svårt att sätta fingret på vad exakt smaken är men grym

Pipan
6 months ago
4.4

Robert H
6 months ago

3.9