
Reviews

Anneli P
15 days ago

4.1
Namskis, täyteläinen ja tuhdin hedelmäinen, kevyet katkerot.

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal15 days ago

4.0
Kunnon hedelmämehua kevyellä kakeroisuudella ja grepillä höystettynä.

Peter Karlsson
2 months ago

5.0

Robert G
2 months ago

4.3
Ponttooni
2 months ago
4.2

Risfis
@ Man cave2 months ago

3.7
God första öl så här på min födelsedag?
Frågor på det?

Krookus
@ Barlingbo Bistro2 months ago
5.0

Joni
@ Systembolaget Haparanda2 months ago
4.0

Eggtown
3 months ago

4.0

Antti Espoo
3 months ago

4.3
Todella hyvä. Hedelmäinen. Ei todellakaan maistu 8% oluelta