
Reviews

Jali N
@ M/S Viking Grace2 months ago

3.5
Hyvä mustaherukka gose, pienellä silauksella vaniljaa ja kookosta.

Juho
@ K-Citymarket Kupittaa Turku3 months ago
2.1

J T
4 months ago
3.0
EskeM
@ Little Pub5 months ago

3.7

Pikku-Timo
@ 60's Palaver9 months ago
4.5
Kirpeä vaan silti suhkot pehmeä. Onpa myös maultaan maukkaan marjamehumainen ja herkullisen vaniljainen. Erittäin hyvä gose!