
Reviews
Ossi
7 days ago
4.3
Tuoksussa suklaata ja hedelmäistä kahvia.
Alkuun kaakaota, hieman keksiä ja tynnyriä. Runko suht öljyinen ja paksuhko kun saa lämmetä. Loppuun vahvasti kahvia ja bourbonia, lopetus kuivan puoleinen bourbon ja hieman kahvia.
Kylmänä vähän kevyt, kannattaa antaa lämmetä hieman. Hyvin onnistunut kahvin uutto, ei ole mennyt happamaksi.

Thunderpedal
7 days ago

4.3
Tuoksussa tosi paljon suklaakeksiä. Hyvin on kahvia ja bourbonia myös. Maku toisintaa lähes tuoksua. Suklaakeksiä ei ihan yhtä paljoa, bourbon ottaa tilaa enemmän haltuun.
On todella hyvä. Imelä on, mutta pysyy aisoissa. Paksu ja tahmaava.
Hyvää juhannusta!

RoadZombie
1 month ago
4.2

WilleW
@ Hoptimaal3 months ago

4.3
Yömyssyksi Pühasteen silver-sarjaa. Yhteistyössä La Claudia paahtimon kanssa.
Kaatuu lasiin nätisti yön mustana hyvin hennolla beigellä vaahdolla. Suutuntuma on täyteläinen, pehmeä, hennon kermainen ja snadisti tahmaava. Maun puolella tummaa suklaata, kunnolla paahdettua kahvipapua, vaniljaa, siirappia, viljaisuutta ja bourbonia hennosti tynnyristä. ABV hyvin maun puolelta piilossa. Oluen lämmetessä bourbon ottaa hieman enemmän roolia mutta balanssi säilyy hyvin. Jälkimaku on pitkä, makean siirappinen, kahvinen ja lopulta kuivaan taittuva. Kyllä se silver-sarja edelleen toimittaa.

janne_vuan
@ Alko Prisma Joensuu4 months ago

4.7
Peli-iltaa ja vähän parempaa olutta.
ULKOASULTAAN olut on mustaa ja siinä käy maitosuklaanruskea.
TUOKSU tummasuklainen, siirappinen, paahdetun maltainen.
MAKU on tummasuklainen, kylmäkahvinen (ei kitkerä), siirappinen, lakritsinen, vaniljainen. Ihan todella jytäkkä samalla pehmeä. Täyteläinen.
SUUTUNTUMA on täyteläinen - ja pehmeä.
Tää on kova! Kaikki paikalla olijat sanoo 6/5.

Jeppe
@ Maltainen Minuutti9 months ago
