
Reviews

Luddemannen
9 months ago

3.9
Kul öl men något tunn i smaken. Inte så syrlig som jag hade önskat. God ändå!

Skrietlili
9 months ago

3.5
Den doftar lite unket men smaken är betydligt bättre. Dock hade jag önskat lite mer fyllighet.

Feliciatrex
9 months ago

4.0