
IBU:20
Reviews

Wayne Johnson
4 months ago

2.7
Syksyinen ja pehmoinen. Maussa makeutta, luumua ja jotain marjaa tai hedelmää. Ihan ok juotava, mutta ei sytytä.
Joukku
@ Systembolaget E-service / Online4 months ago

4.0
Tuoksu erittäin makea. Maku on tosi pehmeä. Maltaista, vähän leipämäistä makeutta runsaasti sekä vähän karamellimäinen. Maku on pitkäkestoinen.
Thomas N
6 months ago
2.0

7pete7
6 months ago
3.4
Tefterik
6 months ago
3.8

Petri V
@ Systembolaget PK-huset6 months ago
2.5

Lillis
6 months ago

2.3
Nja jag vet inte, inget speciellt liksom

Sehr Scharf
@ LångBodaÖlBar6 months ago

4.0
Mild och smakrik 🍺
AlexF
6 months ago
4.0

Cosmic
6 months ago
3.8