
Reviews
Jalmari64
9 hours ago
4.1
Mikähän on tämän juoksevan mämmin viskositeetti!
Mäksy
7 days ago
4.2
On kyllä toimiva. Hyvä paahteisuus, hienoinen suklaisuus ja sopiva pieni makeus.
aff3
7 days ago
4.7
Paksu, öljyinen, paahteinen, makea, siirappinen, suklainen, kahvia. Hitokseen hyvä.

Pykorock
@ Alko Prisma Lappeenranta14 days ago
4.5
zeppane87
@ Alko Laihia21 days ago
4.4
Markus
@ Alko Kitee29 days ago

5.0
Nyt on herkkua. Tuhti , vahva ja silti helposti juotava Stout. Jäykkyys kuin moottoriöljyllä. Maku todella hyvä ja täyteläinen.
Täydellinen Stout!
Feline B
@ Alko Alajärvi2 months ago
4.5

Tuska
@ Alko Muurame2 months ago

4.7
Paksua öljyä.
Tummaa suklaata reilusti.
Tuntuma on kuin jossain Ice Cream oluessa.
Nyt on kova🤤

Valamankallio
@ Alko Ähtäri2 months ago

4.1
Orski19
2 months ago
3.5