
Reviews

Svimbanen
@ Funky Shop9 months ago

3.0
Jälleen yksi pettymys Boarding sarjassa..

Sir Guru Kabu
@ Beerdome9 months ago

3.4
Odotuksiin nähden yllättävän mauton. Hedelmää, yms. löytyy, mutta maut jäävät aika vaisuiksi.

Anneli P
@ Beerdome9 months ago

3.4
Tämä oli pettymys tuplaneipaksi, vaikkei susihuono kumminkaan. Tuoksuu oudosti huonolle lagerille. Maku on sinne päin, jotain hedelmää ja tunkkaista tekemistä. Hyvät humalat, mutta tässä ei toimi parhaalla mahdollisella tavalla.

Markku B
@ Funky Shop10 months ago
3.9
Samea, dänkkinen, mehuisa ja pienet kivat katkerot.

SahaMattiJukari
@ Funky Shop10 months ago

4.0
Nyt on hyvää soppaa.
Semipaksu,smoothi.
Trooppishedelmäinen,hieman dänkkinen.
Alkoholista ei maussa tietoakaan.